flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

У Сумах шукають нових присяжних для судів. Відео

08 листопада 2019, 14:20

Правове управління розпочало прийом документів від охочих стати присяжними Зарічного районного суду м. Суми та Ковпаківського районного суду м. Суми на найближчі три роки.

07 листопада в приміщенні Сумської міської ради відбувся брифінг для преси. Про вимоги до кандидатів, права та обов’язки присяжних на брифінгу розповіли начальник правового управління Олег ЧАЙЧЕНКО, завідувач сектору обліково-інформаційної роботи цього ж управління Юлія ПЯВКА та головний спеціаліст по роботі зі зверненнями громадян і юридичних осіб Зарічного районного суду м. Суми Юлія ПОПОВИЧ.

Нагадуємо, що присяжними можуть бути громадяни України віком від 30 до 65 років, які володіють державною мовою і постійно проживають на території Сум. Присяжних залучатимуть до вирішення певної категорії цивільних і кримінальних справ – кого до якої конкретно визначатиме автоматизована система документообігу.

Юлія Попович зауважила, що на час виконання присяжними обов'язків у суді, за місцем їхньої основної роботи зберігаються всі гарантії та пільги. Роботодавці зобов’язані увільняти присяжних від роботи на час виконання ними обов'язків зі здійснення правосуддя, не виконання такого зобов’язання вважається неповагою до суду. Для присяжних передбачена грошова винагорода – понад 300 грн. за годину роботи в суді. Присяжні не можуть розголошувати відомості, які стали їм відомі під час судового засідання, а також зобов’язані подавати електронну декларацію.

Завідувач сектору обліково-інформаційної роботи правового управління Юлія Пявка, розповіла, що наразі виявили бажання стати присяжними 10 містян – усі воліють потрапити до Зарічного районного суду м. Суми.

Прийом заяв триватиме до 20 січня (майдан Незалежності, 2, каб. 79). У березні будуть сформовані списки присяжних, які потім затверджуватиме міська рада.

За матеріалами Інформаційного порталу Сумської міської ради.