flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Витяг з аналізу звернень громадян, що надійшли до суду у 2021 році

Звернення громадян є одним із засобів захисту їхніх прав та законних інтересів. Це право закріплено у Конституції України (ст. 40).

Результати проведеного аналізу по роботі зі зверненнями громадян у 2021 році свідчать, що ця робота в суді ведеться на належному рівні, керівництвом суду здійснюється постійний контроль за якістю, своєчасністю та повнотою надання відповідей заявникам, проводиться відповідна аналітична робота.

Звернення громадян та юридичних осіб розглядаються у строки, визначені законами. На всі письмові звернення заявникам надсилається письмова відповідь про наслідки розгляду та прийняте рішення.

За звітний період до суду надійшло: 29 письмових звернень громадян (заяв), 2 пропозиції та 7 скарг. Всі звернення, що надійшли до суду, були розглянуті.

За аналогічний період 2020 року на розгляді перебувало 35 звернень, пропозицій та скарг не надходило.

На всі заяви, скарги та пропозиції надані вмотивовані відповіді. З метою недопущення помилок у роботі всі заяви, скарги обговорені на виробничих нарадах.

Головою суду здійснюється особистий контроль за організацією роботи зі зверненнями громадян та юридичних осіб.

Суд активно займається комунікаційною та роз’яснювальною діяльністю.

Сьогодення диктує нам свої правила та вносить корективи в роботу суду. Так на період введеного карантину в Україні, в суді припинено проведення особистого прийому громадян керівництвом суду. Проте Зарічний районний суд м. Суми завжди відкритий для запровадження нових, зручних для громадян технологій. Завдяки сервісу EasyCon кожен зареєстрований в системі громадянин може потрапити на відеоприйом до керівництва суду онлайн, навіть перебуваючи вдома.

Слід також виділити як окрему категорію звернень – запити на доступ до публічної інформації, які подаються до суду та розглядаються в порядку та строки, визначені Законом України «Про доступ до публічної інформації». Протягом звітного періоду на адресу суду надійшло 22 запити про отримання публічної інформації (за аналогічний звітний період 2020 року таких запитів було 23).

Розгляд звернень про надання доступу до публічної інформації в Зарічному районному суді м. Суми здійснюється у відповідності до вимог законодавства, з дотриманням гарантій забезпечення права на доступ до публічної інформації. Відповіді на запити про доступ до публічної інформації є повними, відмови у задоволенні таких запитів ґрунтуються на вимогах Закону.

Не можна залишити поза увагою наявність позитивних відгуків про роботу суду та суддів від громадян, які якнайкраще впливають на імідж суду.

Так, слова подяки отримали працівники апарату суду та судді від відвідувача, у якого стався серцевий напад в коридорі суду. Після виписки з лікарні врятований неодноразово особисто висловлював подяку своїм рятівникам, а також опублікував статтю про свій порятунок у газеті «Ярмарок» № 39 (1077) за 30.09.2021.

На адресу суду надійшла ще одна подяка працівникам апарату суду за відповідальне ставлення та злагоджену роботу, яка сприяє швидкому та повному вирішенню робочих питань.

Підсумовуючи викладене слід зазначити, що отримання листів вдячності стимулює працівників суду і надалі плідно працювати над підвищенням авторитету та довіри до судової влади в Україні та не зупинятися на досягнутому.

Враховуючи, що рівень роботи із зверненнями громадян є важливим чинником довіри громадян до органів державної влади, Зарічний районний суд м. Суми і надалі продовжуватиме роботу по вдосконаленню роботи з розгляду звернень громадян та усуненню причин, що породжують скарги.