flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Витяг з аналізу звернень громадян, що надійшли до Зарічного районного суду м. Суми за 9 місяців 2015 року

Усі звернення громадян, що надійшли до Зарічного районного суду м. Суми були розглянуті відповідно до ЗУ «Про звернення громадян» від 02.10.1996 року зі змінами та доповненнями, Указу Президента України  від 07.02.2008 р. № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

Згідно Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності в засобах масової інформації, затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 р. № 348 з наступними змінами та Інструкції з діловодства в місцевому загальному суді, затвердженої наказом ДСА України 17.12.2013 р. №173 усі звернення громадян зареєстровані на реєстраційно-контрольних картках. Також у суді ведеться алфавітний покажчик обліку звернень громадян.

Протягом 9 місяців 2015 року до суду надійшло 24 звернення з них: 9 скарг, 15 заяв, в тому числі 1 депутатське звернення, 1 заява від юридичної особи  розглянута судом  також одна скарга, що залишилось не розглянута станом на 1 січня 2015 року, робота за звітний період велась по 25 зверненнях.

Обґрунтованих заяв, скарг  не має. 

Пропозицій (зауважень) у звітному періоді до суду не надходило.

Надходження звернень громадян за 9 місяців 2015 року порівняно з аналогічним періодом 2014 року.

 

Протягом 9 місяців 2015 року спостерігається зменшення кількості звернень, що надійшли до суду( на 5), а також відсутність обґрунтованих звернень.

Так, протягом звітного періоду надійшло 3 звернення на дії суддів за аналогічний період 2014 року таких звернень було 6. Слід відмітити, що скарг на дії працівників суду у звітному періоді скарг не надходило на відміну від аналогічного періоду за 2014 рік, яких було 5.

Розглянемо надходження звернень громадян за їх видами у порівнянні з аналогічним періодом  2014 року.

Як свідчать дані Діаграми, спостерігається зменшення кількості скарг (на 5) та зменшення кількості заяв (на 10),  що надійшли до суду за звітний період.  

Протягом 9 місяців 2015 року  надійшло 1 депутатське звернення. У 2014 році депутатських звернень не було, пропозиції до суду не надходили.

Усі звернення надійшли безпосередньо до суду.

Слід відмітити, що за звітний період не надійшло жодної обґрунтованої скарги чи заяви.  На всі заяви, скарги наданні вмотивовані відповіді та роз’яснення. Зменшення кількості заяв, скарг  полягає в злагодженій роботі колективу суду, працівники якого сумлінно ставляться до своїх обов’язків та неухильно додержуються в своїй роботі діючого законодавства, а також завдяки систематичному проведенню занять з працівниками та суддями. А також в тому, що всі заяви, скарги обговорюються на виробничих нарадах з метою недопущення в подальшому помилок у роботі.