В Зарічному районному суді м. Суми вакантною є посада заступника начальника відділу документообігу та організаційного забезпечення (канцелярія суду).
Основні обов’язки на посаді :
- реєстрація внутрішніх документів суду;
- формування та ведення справ суду відповідно до затвердженої номенклатури;
- складання плану підвищення ділової кваліфікації працівників апарату суду та здійснення контролю за його виконанням;
- підготовка проєктів відповідей на звернення;
- здійснення обліку присяжних та ведення табеля їх роботи в програмі;
- інформаційно-технічне забезпечення нарад працівників суду та зборів суддів, ведення протоколів нарад та зборів суддів;
- виконання обов’язків служби охорони праці;
- інформування суддів та працівників апарату суду про зміни в чинному законодавстві України.
Основні вимоги:
- вища освіта ступеня магістра
- досвід роботи на посадах державної служби категорій "Б"чи "В" або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше одного року.
Заробітна плата: посадовий оклад становить 13102,00 грн + надбавка за вислугу років + надбавка за ранг державного службовця + премія (у разі встановлення)
Важливо! У період дії воєнного стану особи призначаються на посади державної служби без конкурсного відбору та без документа про підтвердження рівня володіння державною мовою!
Направляйте на нашу електронну пошту inbox@zr.su.court.gov.ua заповнену особову картку та резюме встановленого зразка, документи, що підтверджують наявність громадянства України, освіти та досвіду роботи.
З кандидатами буде проведено співбесіду.
За додатковою інформацією звертайтеся за тел: 60-07-94 – Луценко Катерина.