Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
На виконання плану роботи суду на І півріччя 2015 року Зарічним районним судом м. Суми проведено аналіз звернень громадян, що надійшли до суду у І кварталі 2015 року.
Протягом І кварталу 2015 року до суду надійшло 6 звернень:3 скарги, 3 заяви, в тому числі 1 депутатське звернення,розглянута судом також одна скарга, що залишилось не розглянута станом на 1 січня 2015 року, отже робота велась по 7 зверненнях.
Обґрунтованих заяв не має.
Пропозицій (зауважень) у звітному періоді до суду не надходило.
Протягом І кварталу 2015 року до суду надійшло 1 депутатське звернення, яке згідно ст. 7 Закону України «Про звернення громадян» було пере направлено за належністю.
Слід відмітити, що за звітний період не надійшло жодної обґрунтованої скарги чи заяви. На всі заяви, скарги наданні вмотивовані відповіді. Зменшення кількості заяв, скарг полягає в злагодженій роботі колективу суду, працівники якого сумлінно ставляться до своїх обов’язків та неухильно додержуються в своїй роботі діючого Законодавства, а також завдяки проведенням неодноразових занять з працівниками та суддями. А також в тому, що всі заяви, скарги обговорюються на виробничих нарадах з метою недопущення в подальшому помилок у роботі.
Протягом І кварталу 2015 р. на прийом до голови суду звернулись5 осіб, з них 2 особи по 2 рази, на прийом до керівника апарату суду звернулись 5 осіб.
Згідно проведеного аналізу, можна зробити висновок, що причинами надходження звернень є:
- правова необізнаність учасників процесу;
- незнання та нерозуміння повноважень керівництва суду (звернення у зв’язку з незгодою з рішенням суду, діями головуючого судді тощо);
Усі звернення розглянуті в строк не більше 15 днів, заявникам надані роз’яснення.
Звернення громадян знаходяться під постійним контролем голови суду. З метою недопущення порушень в подальшому, обґрунтовані звернення обговорюються на виробничих нарадах з працівниками суду та проводяться заняття.