В Зарічному районному суді м. Суми вакантною є посада начальника відділу документообігу та організаційного забезпечення (канцелярія суду).
Основні обов’язки:
- Керівництво відділом: організація та контроль роботи.
- Складання номенклатури справ відділу та зведеної номенклатури справ на основі номенклатур справ підрозділів апарату суду.
- Комунікація з громадськістю та ЗМІ:
- Моніторинг медіапублікацій: відстеження новин, які стосуються діяльності суду, та аналіз їхнього змісту.
- Розроблення планів заходів для інформування громадськості про розгляд важливих справ, зокрема резонансних.
- Інформаційна робота з громадськістю: підготовка проєктів відповідей на запити ЗМІ, підготовка матеріалів для пресрелізу.
- Наповнення вебсайту та соцмереж: регулярне оновлення інформації на вебсайті суду, ведення офіційних сторінок у соцмережах (групи, канали), проведення аналітики для оцінки ефективності цієї роботи.
Основні вимоги:
- вища освіта ступеня магістра
- досвід роботи на посадах державної служби категорій "Б"чи "В" або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше одного року.
Додаткова інформація:
· Заробітна плата: посадовий оклад 13719,00 + надбавка за вислугу років + надбавка за ранг державного службовця + премія (у разі встановлення) + коефіцієнт за зону можливих бойових дій.
· Особливі умови: у період дії воєнного стану особи призначаються на посади державної служби без конкурсного відбору та без документа про підтвердження рівня володіння державною мовою!
З кандидатами буде проведено співбесіду.
За додатковою інформацією звертайтеся за тел: 60-07-94 – Луценко Катерина або за адресою: м. Суми, вул. Академічна, 13, кабінет 401 (4-й поверх)