flag Судова влада України
Перелік судів, від яких передано територіальну підсудність.

Вакансії від Зарічного районного суду м. Суми

18 листопада 2025, 08:38

Зарічний районний суд м. Суми повідомляє про вакантні посади державної служби категорії «В»:

  • головний спеціаліст відділу забезпечення судового процесу та судової статистики;

  • секретар суду відділу забезпечення судового процесу та судової статистики;

  • провідний спеціаліст відділу документообігу та організаційного забезпечення (канцелярія суду);

  • головний спеціаліст сектору управління персоналом.

Ми шукаємо відповідальних та організованих працівників,  які готові долучитися до нашої команди та забезпечувати належну роботу суду.

До основних обов’язків головного спеціаліста відділу забезпечення судового процесу та судової статистики належить:

  • реєстрація судових справ їх автоматизований розподіл та внесення інформації про рух і результати розгляду;
  • сканування матеріалів справ для електронного ознайомлення з накладенням КЕП та надання доступу до електронних справ;
  • оформлення документів щодо виконання судових рішень, листування з виконавчими органами та засвідчення копій судових рішень.

До основних обов’язків секретара суду відділу забезпечення судового процесу та судової статистики належить:

  • підготовка та передача до архіву цивільних, адміністративних, кримінальних справ, справ про адмінправопорушення, карток, журналів, реєстрів із внесенням даних до АСДС;
  • листування щодо виконання судових рішень по всіх категоріях справ із внесенням інформації до АСДС;
  • підготовка та видача копій судових рішень, виконавчих листів та документів у паперовій та електронній формі; засвідчення копій (крім апостиля);
  • направлення справ до апеляційної та касаційної інстанцій та своєчасне внесення відомостей до АСДС.

До основних обов’язків провідного спеціаліста відділу документообігу та організаційного забезпечення (канцелярія суду) належить:

  • реєстрація в автоматизованій системі документообігу суду та розподіл кореспонденції, що надходить до суду та через підсистему «Електронний суд»;
  • розкриття конвертів, перевірка документів і складання актів у разі виявлення недоліків;
  • своєчасне передання вхідних документів керівництву, суддям та відповідальним особам;
  • заповнення реєстраційних карток в АСДС;
  • сканування та експорт документів до АСДС.

До основних обов’язків головного спеціаліста сектору управління персоналом належить:

  • планування роботи з персоналом, кадрове діловодство та ведення особових справ;
  • підготовка наказів, внутрішніх документів, табелювання та облік кадрів;
  • організація конкурсів, оцінювання, навчання працівників та розробка посадових інструкцій;
  • оформлення прийняття, проходження служби, звільнення, відпусток, стажу, заохочень і нагород;
  • контроль дотримання законодавства про працю та державну службу, робота з деклараціями й спецперевірками;
  • ведення військового обліку, мобілізаційних заходів, документів «ДСК»;
  • виконання вимог щодо суддівського досьє, ведення номенклатури справ і робота з повідомленнями викривачів;
  • виконання інших доручень керівництва суду.

Вимоги до кандидатів:
– відповідальність, організованість, здатність до роботи з великим обсягом інформації;
– вільне володіння ПК, готовність працювати в умовах навантаження та багатозадачності.

Направляйте на нашу електронну пошту inbox@zr.su.court.gov.ua заповнену особову картку та резюме встановленого зразка, документи, що підтверджують наявність громадянства України, освіти та досвіду роботи.

З кандидатами буде проведено співбесіду.

Додаткову інформацію можна отримати за телефоном:

(0542) 60-04-75 – Бордун Ірина