flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

ПІДСУМКИ РОБОТИ СУДУ ЗА ТИЖДЕНЬ

24 січня 2017, 15:45

З метою здійснення контролю за станом розгляду справ Зарічним районним судом м. Суми щотижнево готується та обговорюється на виробничих нарадах інформація щодо призначення та розгляду справ суддями, здійснюється аналіз причин відкладення розгляду справ, суддями надаються відповідні пояснення.

Так, в період з 12 по 18 січня 2017 року Зарічним районним судом м. Суми було розглянуто 76 кримінальних проваджень та інших матеріалів в порядку КПК, 49 цивільних та адміністративних справ, 48 справ про адміністративні правопорушення.

За вказаний період було призначено 100  кримінальних проваджень та 174 цивільні та адміністративні справи.

За цей же період до суду надійшло 68 цивільних та адміністративних справ, 89 кримінальних проваджень та інших матеріалів в порядку КПК та 49 справ про адміністративні правопорушення, всього – 206 справ.

В зазначений період судочинство здійснювалось між 7 суддями.

Основними причинами відкладення цивільних справ є:

-         неявка в судове засідання сторін та їх представників; 

-         відсутність зворотних повідомлень про вручення судових повісток; 

-         зміна та уточнення позовних вимог позивачами; 

-         клопотання та заяви учасників процесу про відкладення розгляду справи;

   кримінальних проваджень:

-         несвоєчасне виконання органами поліції ухвал (постанов) суду про

-         примусовий привід в судове засідання свідків, потерпілих, підсудних;

-         призначення експертиз та їх тривале проведення;

-         неявка в судове засідання учасників процесу.

   Крім того, з метою здійснення контролю за повнотою та своєчасністю направлення суддями електронних копій судових рішень до Єдиного державного реєстру судових рішень, щотижня готується та обговорюється відповідний звіт.

  Всього за період з 12 по 18 січня 2017 2017 року до ЄДРСР направлено 274 електронні копії судових рішень .