Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
25 квітня 2018 року завершено розгляд складених відносно Сумського міського голови гр. Л. протоколів у справі про адміністративне правопорушення.
За результатами розгляду гр. Л. було визнано винним у вчиненні адміністративних правопорушень, пов’язаних з корупцією, передбачених ч. 1 ст.172-7 КУпАП та ч.2 ст.172-7 КУпАП, а саме: у тому, що він, обіймаючи посаду Сумського міського голови, будучи згідно підпункту "в" пункту 1 ч.1 статті 3 Закону України «Про запобігання корупції» суб'єктом відповідальності, 22.02.2017 року на засіданні XXI сесії Сумської міської ради, під час розгляду та прийняття рішення «Про внесення змін та доповнень до рішень Сумської міської ради від 11.12.2015 року №61-МР, від 27.01.2016 року №291-МР», всупереч вимогам п.п.1-4 ч.1 ст.28 та ч.1 ст.35 Закону України «Про запобігання корупції», а також - ч.1 ст.59-1 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», при наявному реальному конфлікті інтересів по відношенню до себе публічно не повідомив про це колегіальний орган – Сумську міську раду, а також - вчинив дії та прийняв рішення в умовах реального конфлікту інтересів, під час виконання повноважень міського голови.
В судовому засіданні встановлено, що вказане рішення, за яке голосував Сумський міський голова гр.Л., стосувалось його особистих умов оплати праці, а саме: підвищення граничного розміру його премії із 150% до 300%.
При цьому, таке збільшення граничного розміру премії пов’язано не з прогнозованим збільшенням обсягу роботи та більш якісним, оперативним, своєчасним виконанням завдань, або з більш інтенсивною та ефективною роботою у 2017 році, а – з метою збільшення рівня своєї заробітної плати за рахунок премії (оскільки розмір окладів посадових осіб міської ради, що затверджувався Постановою КМУ №268 від 09.03.2006 року, тривалий час Кабінетом Міністрів України не переглядався, а тому оклади були менше встановленого на 2017 рік рівня мінімальної заробітної плати), а також - щоб диференціювати розмір оплати праці керівництва та інших працівників ради за рахунок заохочувальних виплат.
Проте, приведення заробітної плати до рівня мінімальної по Україні за рахунок премії суперечить вимогам Закону України «Про оплату праці» та суті вказаної заохочувальної виплати, а також свідчить про наявність приватного майнового інтересу особи.
Також у судовому засіданні гр.Л. пояснював, що використовував суми премій не на власні потреби, а як допомогу людям і своїм розпорядженням призначав собі премії в залежності від того, чи була потреба у такій допомозі. Проте, згідно Закону України «Про запобігання корупції», навіть займаючись благодійною діяльністю як благодійник – фізична особа, гр.Л. не мав права інтереси такої діяльності вирішувати завдяки своїм повноваженням посадової особи місцевого самоврядування.
Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку протягом 10 днів з дня її винесення.
Головуючий суддя : Клімашевська І.В.
Пошук в ЄДРСР судових рішень по вказаному провадженню можна здійснити за номером 591/229/18.
Відеосюжет на телеканалі UA:Суми за посиланням: http://tv.sumy.ua/mer-sum-ne-zaplatyt-shtraf-za-adminpravoporushennya/.
Відеосюжет на телеканалі А-ТВ за посиланням: https://youtu.be/1s0R8InNoW8.