flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Проведено аналіз звернень громадян, які надійшли до суду у 2013 році.

09 січня 2014, 16:28
Зарічним районним судом м. Суми було проведено аналіз звернень громадян, які надійшли до суду у 2013 році.
Протягом 2013 року до суду надійшло 31 звернення: 12 скарг, 18 заяв та 1 зауваження (пропозиція), з них 2 скарги та 3 заяви від юридичних осіб (з них 2 колективних).
Обґрунтованими є 4 скарги та 2 заяви.
Протягом 2013 року звернення та запити народних депутатів України до суду не надходили.
 
Надходження звернень громадян у 2013 році порівняно з 2012 роком.
Таким чином, протягом 2013 року спостерігається незначне зменшення кількості звернень, що надійшли до суду (на 5 звернень), у тому числі і обґрунтованих (на 1 звернення).
 
 
 
Зменшилось надходження звернень на дії працівників суду (на 3 звернення), на дії суддів (на 5 звернень), дещо збільшилась кількість звернень, що стосувались інших питань (на 4 звернення).
 
Надходження звернень громадян за їх видами у порівнянні з 2012 роком.
 
 
 Спостерігається збільшення кількості заяв (на 5) та зменшення кількості скарг (на 11), що надійшли на адресу суду. Також, протягом 2013 року до суду надійшло 1 зауваження.
Проведеним аналізом було встановлено, що причинами надходження звернень є:
-         правова необізнаність учасників процесу;
-         неналежна робота пошти;
-         відсутність достатнього досвіду роботи у деяких працівників суду;
-         значне завантаження працівників канцелярії суду.
Усі звернення розглянуті в строк не більше 15 днів, заявникам надані роз’яснення.
Звернення громадян знаходяться під постійним контролем голови суду.
Обґрунтовані звернення обговорюються на виробничих нарадах з працівниками суду.
З метою покращення роботи по розгляду звернень громадян, було вирішено аналіз обговорити на виробничій нараді з працівниками суду, скарги тримати на контролі до остаточного вирішення по суті, всім працівникам суду належним чином виконувати свої службові обов’язки, підвищувати професійний рівень, надавати громадянам роз’яснення по суті їх усних звернень.